Bugün oldum. 37.haftalığım. Bazı gebelerin çatıları müsait olmadığından saatlerce sancı çekmesini bebeği ve gebeyi tehlikeye atmamak için yaptıklarını söyledi. Devamlı hareket edip egzersiz yapan biriyim, hiç de acımadı. Çatın müsait kızım yaparız biz 4 kilo üstü bile olsa çıkar dedi. Bazı kadınların çatısı iri bebekleri çıkarmaya da müsait olmayabiliyormuş o yüzden bakıyorlar, burada okuyordum geldim ağrım oldu kanamam oldu diyenleri, hiç de bişeyim yok gayet normal herşey belki de kendimi kasmadığım için rahattı.