Benim doktorum 40 haftana 10 gün kala bakarız erkenden yapmak doğumu tetikleyebilir gerek yok dedi. Eğer bebek konuştuğumuz muayene tarihinden önce gelirse de doğum anında bakarız sen bunu düşünüp stres yapma bir şekilde doğacak sonuçta diyip içimi rahatlattı ama ben baksın istiyorum doğum anında normal başlayıp sezaryene dönmesini istemiyorum bu yüzden…