Bizim insanımız neden birilerini korkutmaya bayılıyor anlamıyorum o kadar anlık hir his ki ben bitti mi bu kadar mıydı diye sordum doktoruma tabi ki olumsuz tecrübe yaşayanlarda vardır o da maalesef karşısında hekimle ilgili diye düşünüyorum ben 38+3’de oldum çok rahattı sonrasında lekelenme ağrı sancı hiçbişey olmadı . İnşallah doğumumda böyle geçer🙏🙏🙏