Merhaba kızlar,
37 haftaya girdik bugün çatı muayenesi ıcın gitmiştim ama biraz gerıldım bakamadı doktor haftaya tekrar çağırdı, merak ettiğim şey çatı muayenesı olmadan normal doğum yapan oldu mu? Yada çatı muayenesı ile doğum başladığında açıklık kontrolü aynı şey mı ıkısının kontrolü ilk hamılelıgım kafam çok karıştı