Esra11_10 oyyyy ben de ağlıyorum, yalnız değilsin rahat nefes alamayı, ev işlerimi bitirememeyi, yerimden bir çırpıda eskisi kalkamamak zoruma gitmişti. Eşime isyan ettim, Allah razı olsun çekiyor kahrımı. Neymiş neden evde sağlıklı yemek yapmıyorsun dışarı yemeğe çıkarıyosun. Ben yemek yapamadığımda neden dışarda yiyoruz diye ağlanır mı tövbe estağfurullah. Ve daha niceleri. Valizimi hergün nir sonraki gün yapacağım diyip yapmıyorum, yapamıyorum diye de ağlıyorum. Ama gececek ☺️ size sıkı sıkı sarılıyor güzel bir enerji gönderiyorum. 🤗