Yasko-y 38+2 den selamlarr, 36 ya kadar her şey çok güzeldii ama 36 dan sonra çatlaklarım oluştu ne kadar yağlarda kullansamda, geceleri aşırı terleme, hemoroid oluştu, ellerde uyuşukluk, yatakta dönememe sorunları 😅😅 doğumu bekliyoruz bakalım
Mavi_rella Dfnsyn ben 30.haftadayım sabahları yorgun uyanmaya başladım bişey yiyince hemen şişkinlik oluyor ama yine de çok güzel verene şükürler olsun 🥰 Ayrıca mide yanması da eşlik ediyor sağolsun.
1baharcicegi civcivmomy bende 28+4teyim ve aynı şeyleri yaşıyoruz 😅benimde hamile yastığım olmadı için normal yastıkla idare ederiyorum ama nereye kadar olur bilemem,beni en çok zorlayan aşırı acıkma önünü kesemiyorum kiloda almamam lazım 😅
helloandhello Dfnsyn penguen yürüşüne merhaba diyebilirsiniz artık 👋 Bel ağrısı zaman zaman yoğun olacak Bir yerde toplanıyor orayı biraz ağrıtıyor canınız yanabilir Sağa sola dönemkte zorluk çekebilirsiniz Ani su içme isteği olabilir Sık sık tuvalete çıkma isteği Pelvik ağrıları / benim çatı kemiklerim ağrıyor Yorgunluk Kollarda bacaklarda uyuşma güçsüzlük Tansiyon düşüklügü zaman zaman
Betusmsr Genel olarak yazdıklarınizi okuyunca çok mutlu oldum 😅 çünkü aynı şikayetler bende de var ama çevremde annem dahil herkes sen çabuk ağırlaştın çabuk sistin surjeli laf ediyorlar üzüldüğmu anlamıyorlar bende sadece bende bu sorunlar var sanıyordum 33 e giriş yaptım bugün ☺️
Sesra34 Deroli Bende 32.haftamdayım eskisi gibi hareket etmiyor çok az hissediyorum açıkçası bir korku girdi içime 😥
Deroli Sesra34 her bebek aynı değil korkmayın lütfen. İçiniz rahat etmiyorsada gidin bi doktorunuza görünün derim. Burda ki yorumları okuyunca insan illa öyle olması gerekiyomuş, doğrusu oymuş gibi bir hisse kapılıyor ama sizin bebeğinizin düzeni budur belki de. Uyku süresi artmıştır vs. İçinizi rahat tutun ama tetbiri de elden bırakmayın 🤍
Tugcecemre Haftadan selamlar burası berbat😂 Mide yanması, ödem, bel agrısı, sırt agrısı, geceleri bebeğin teklemerinden uyuyamama, sürekli idrara çıkma.. Ama sonunda ona kavuşmak varsa gerçekten herşeyine katlanılıyor🩷
Liyaipek1 hubanurozbas- Nasıl anladınız karpel tünel olduğunu bende 22 haftadayım özellikle sağ kolum çok ağrıyo
hubanurozbas- Liyaipek1 sabah uyandığımda bileklerim kesilmiş gibi sanki ağrıyor açıyor parmaklarım şişiyor sadece el bileklerim ama baş parmaklarım kasılıyor bu şekilde canım
Annelikmghb Dfnsyn morel bozmayım ama bal aylariniz bitmis 3. Trimister cok fena 😃 bir an hemen gecsin dogurayim dersiniz cok zorlu Allah yardimcimiz olsun benim doguma son 8 gün 🥲
sevgi_bidak Dfnsyn 28+4 ten selam 😆 otururken bebeği midemde hissediyorum özellikle akşamları mide yanmam yok dıyecek kadar az rennie şurup hep yanımda ne olur ne olmaz ara ara bel ağrıları bacak krampları var ama zorlamıyor beni onun dışında oğlumun hareketleri dışarıdan görünüyor ve abisinin kırmızı balık şarkısına tepki veriyor ❤ sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
pnar-123 Aslaninannesi_ bugün 27 haftalık olduk bemde girmiş bulunmaktayım dün gece mide yanmasından uyuyamadım 4 de kadar oturdum gece bebiş fazla hareket etmiyor uyuyor heralde gündüzleri tekmeleyerek birde dün akşam böyle birden sol tarafımda baskı ağrı hissettim vurma değilde ittirme tarzı ne olabilir acaba bilen varsa yazabilir mi
Aslaninannesi_ pnar-123 canım sade soda iç veya süt bi nebze iyi geliyor , nasıl bir ittirme toplanma sertleşmemi ?
AlyaAlara pnar-123 Canım ağrı sol tarafında sırtına doğrumu, yani nasıl anlatsam göbek deliğinle koltuk altının hizasında bi yerdeyse ben genelde sağ tarafımda hissediyordum o ağrıyı hâlâ daha hissederim. Sanırım kendini gerdiriyor. Oda bizim canımızı yakıyor dediğin gibi tekme değilde baskı anlık oluşan bir ağrı. 🥹 Eğer seninde bu şekildeyse korkma. Hatta son zamanlarında ittirdiğinde göreceksin ceviz gibi çıkıyor neresiyse artık 🫠🥹
pnar-123 Aslaninannesi_ ilk gebeliğin bende bilmiyorum sanırım ayağıyla ittiriyor birden baskı oldu. ilacım var onu içtim fayda etmedi soda da içmiştim oda bi işe yaramadı sanırım poğaça yediğim için oldu 🤦♀️🙄
zeyzee Dfnsyn bende sizin gibiyim evveli gün bir baktım 3.trimester diyo heyecanlanmadım değil daha bebişin esyalarını bile alamadım 😁
0680 Dfnsyn 28+1 olduk. Bu aşırı terleme sıcak basması bende de var. Bel ağrısı bacaklarda kramplar herşey var. Az kilo almış olmama rağmen ağırlaştım hareketlerim çok kısıtlandı. İnşallah sağlıklı geçer bu son trimestır da 🤭
sevgi_bidak Dfnsyn evet evet bebek şarkılarını dinletin ona bakın balıl gibi nasıl geziyor 😆 Mozart ile büyüteğim bebeğim dilber şarkısında harekete geliyor 😆😆