32 ye 6 günümden herkese merhaba, son trimestere girdiğimden bu yana bendeki değişiklikler şöyle: sağ göğüs altı kaburgam, bel ağrım arttı dönmek artık çok güç, hamile yastığımla ancak rahat ederek uyuyorum. Gece terlemeleri, uyanmalar mevcut. Ama hareketleri de sadece tekmeden ibaret değil, her hareketini hissediyorum, akşam olabildiğince erken yemeye. Az baharatlı yemeye özen gösteriyorum, gece reflülerim ilk aylardaki gibi arttı. Bugün bir kaç saat önce yaşadığım deneyimi de paylaşmak istiyorum sizlerle. Otururken karnımdan bir guruldama sesi sindirim sesi muhtemelen 😅 o ses ile ki sese eşim bile tepki verdi açmısın diye de panikledi kahvaltıdan bir kaç saat sonra asıl ilginç olan o sesle kızımında orta sertlikte tekmesi, yavrum resmen korktu, sakinleştirmeye çalıştım gülmekten de,üzülmekten de kendimi alıkoyamadım. Hormonlarmı annelikmi bilemedim ☺️🥹🥺