Ayserhnckn Biz Aralık ayında paket almıştık 3950 tl. Ama hastaneden doktorumdan memnunum her gittiğimde usg bakılıyor kalp atılı ölçümler detaylı şekilde yapılıyor. Belki doktordan doktora değişir ama ben Nazlı hocaya gidiyorum ve muhtemelen bir çok özel hastane de fiyatlar daha fazladır yine de araştırın tabikii
nefiseee Ayseekdrr Ben ankara tıpa gidiyorum. Devlet hastanesi. Hiç bi ek ücret vermiyorsun. Ablam orada doğum yaptı ve çok memnun kaldı o yüzden bende orada yapacağım. Ve kaç kez gittim şuna için hiç bi kötü durumla karşılaşmadım
Busraatpl Ilkheyecanim evet bende orda görmüştüm 2900den 4000 nasıl bi mantık anlamıyorum bi anda bu kadar fark. Bazı hastaneler ne zaman orda başlandıysanız o zaman ki ücreti baz alıyomuş ama etimedde oda yok bu gidişle bende memlekete gidicem sanırım..
Ilkheyecanim Busraatpl valla bende görünce şok oldum heleki doğum paketine bi anda 1500 tl zam nedir ya rabbim hepimize kolaylık versin inşallah sonumuz hayır olsun..
sumeyye06 Ayseekdrr valla oyle canim zubeyde hanima gidiyordum ikili taramayi yaptiramadim hemen alttan bakalim diyolar bende istemedim tekrar doktor arayişindayim
SARAMAZE19 Bn 4 yıl önce doğurdum bin tl idi günlük oda da 100 tl idi smdi cok pahalı olmuş batıkentte bilgi hastanesi var fiyatları uygun die biliorum orayı deneyin bide tam detayli ultrasion 250 tl die biliorum sdi resim falan da verilio
Zeynepzeze Bende etimede gidiyorum 4.000 oraya verene kadar daha kurumsal bir yere mi gitsem diye düşünmüyor değilim. Gerçi doktorumdan memnunum ama bilmiyorum
Hllslck Zeynepzeze etimed de hangi doktora gidiyorsunuz? Ben Alptekin Alagöz e yeni başladım. Ikiliyi çok uygun fiyata yaptırdım sincan lokman hekim 300 isteyince şok oldum. Etimed den devam edicem sanırım evimize de çok yakın
Zeynepzeze Ayseekdrr Evet pahalı ama daha güvenilir olur gibime geliyor. Bir muhatap bulma açısından. Ama doktoruma güveniyorum sanırım bu daha önemli. Her soruma cevap veriyor. Telefonla ulaşabiliyorum.
Ayseekdrr sumeyye06 orayı da mümkünse değiştir canım ablam orda yaptı da Doğumu hala aklına gelince ağlamaklı oluyo aşırı saygısızlar nasıl azarlamışlar nasıl
Aybke6 Bende 12 cadde devlet hastanesine gidiyorum ayrıntılı için zekai tahire gittim çok değişik ilgisiz bi hastane en azından gittiğim hastanede bebeğimi gösteriyor tabi doktordan doktora değişiyor rahime serap alkan var çok ilgili bi doktor ben zekai tahirde doğum yapmak istedim ama gidip görünce açıkcası gözüm korktu kimseyi almıyorlar o gün bir sürü olaya şahit oldum o yüzden korkuyorum özel desen çok pahalı napcaz bilmiyorum
Ayseekdrr Tam Aybke6 tam işte bende aynı şeyhlerden bahsettim canım bende yaşadım kafam öyle karışık ki nasıl cıkılcak işin içinden bilmiyorum 🤷♀️