Hllslck Kesinlikle en önemlisi doktora güvenmek. Ben ilgisini, hakimiyetini seviyorum. Bakalım inşaALLAH yanıltmaz sizi de bizi de.. Miniklerimizi hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaALLAH. Bu arada, siz Doğum paketi almadınız o zaman, o şekilde Doğum yapınca nasıl oluyor acaba? Ben paket almadım daha. Alsam mı bilmiyorum da...