Sabireeray berbat bi hastane ya her gittiğimde moralim bozuk dönüyorum böyle bişey Yok ya daha bebeğimi bile göstermediler düşünün 😂 yaşıyo mu diye sordum cevap Yok kağıda baktım öyle anladım kalp atışı dinletmeymiş yok öyle bişey 😡 Etimesgut da oturuyorum canım 🥺