Minyonannecik 16 haftalık olduk göbek deligimin altında artık şişkinlik var karnım çıkmaya başladı ama dokununca vs acıyor gibi ağrıyor sanki normal mi
Tazegelin12 Minyonannecik 15 haftalığım bsnımde öyle pazartesi randevum var bende soracağım 3. Gebeliğim diğer ikisinde böyle degıldi
mco Minyonannecik aslında ağrımaması lazım bi Dr sor canım korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum ama dokununca ağrımaması lazım
Alpmom__ Minyonannecik o haftalarda ağrı falan olmuyordu ya . Benim 30’dan sonra ağrımaya başladı . Doktorunuza sorun en iyisi
Minyonannecik Ervaidil yaa ayağı orayı gerdiriyor mu acaba dokununca keseyi hissediyorum o sertlik var artık yani
Minyonannecik Tazegelin12 benimde pazartesi günü sorucam bi bakalım kasık ağrısı gibi ama dokununca baskı gibi oluyo
sedanur_bpr0 Minyonannecik Benim ikinci gebeliğim. İlkinde de acımıştı. Şu an 16 haftalık ve yine acıyor. Normal bir durum. 🌹
Minyonannecik sedanur_bpr0 ya teşekkür ederim rahim büyüdüğü için mi böyle oluyor en başından beri kasık ağrılarım oluyor normal diyor doktor
Esinnur63 Minyonannecik normal canım bendeno haftalarda öyleydi göbek deliğimin hafif üstü el demiyodu çok kötü ağrıyodu kramp gibi ağrıyodu 25 26 ya kadarda arada ağrım tekrarlıyosu hele birde kımıldadığında ruhum çekiliyodu doktor normal olduğunu söyledi şuan 35 haftalığım çok şükür geçti
Esinnur63 Minyonannecik aminn inşallah çok zor ya beklemek bu ayın sonu doğum Allah izin verirse inşallah geçmiyo zaman durmuş resmen