Guzelanne56 ay inşallah inşallahhh🤲🏻 ilk hamileliğimde 2 kere serklaj oldum hiç böyle olmadı bir kaç günde bitmişti bunda bitmek bilmiyor yapışkan yapışkan kahverengi sarı akıntılar geliyor doktorlar bir süre akintilarin olacak kırmızı kan gelmediği sürece ve kötü kokulu olmadığı sürece korkma dediler. Evet ya önceki serklajlarda da hiç verilmemişti bunda verildi neyse sağlıkla zamanında kucağımıza alalım da doğuma kadar vururum hic önemli değil