Bende 23. Haftada serklaj oldum rahim ağzım 18 mm idi bugün 24+3 olduk kontrolümüz vardı rahim ağzım 40 mm olmuş. 10 gün sürekli yattım sadece lavabo ve yemek için kalktım. Bugün doktorum sürekli yatmana gerek yok evin içinde hafif yürüyebilirsin oturabilirsin dedi. Özel eğitim öğretmeniyim sadece çalışmama izin vermedi.28. Haftaya kadar rapor yazdı o zamanki duruma göre karar vercek bakalım. Umarım hepimiz zamanında bebişlerimizi kucağımıza alırız