Herkese merhabalar, bende 20+5 te acil serklaja alındım rahim ağzım 15 mmdi. Şuan 35+1 deyiz çok şükür ama ameliyattan beri yatıyorum, doktorum ayağa kalkmama asla izin vermedi evde bir yardımcım var o bakıyor bana. Bebek artık doğum pozisyonu aldı kafası doğum kanalında, her ayağa kalktığımda çıkacak gibi hissediyorum resmen kafasını çok fazla hissediyorum. Doktorum 37de dikişleri almayı düşünüyor ama her an sizden telefon bekliyorum diyor doğum için. Bizde beklemedeyiz, Rabbim aynı durumda olan herkesin yardımcısı olsun inşallah, çok zor bir süreç aylardır evden çıkamadım çok yorucu, ama sonu güzel olacak inşallah, evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alalım