Esraaktg3 bende 28 yasindayim benimde 2 ci hamileliğimde soyledi ama benim cuzdanda babamlar büyük vurmuş 35 yasinda gözüküyorum ve dowsendrom riski genelde yas büyük olduğunda çok olabiliyormuş bende de 3 lu testte soyledi beni araştırmaya yonlendirdi dow sendrom var diyemeyiz ama riski gözüküyor dedi bende araştırmaya gittim ayrıntılı ultrason için randevu dusuremedim sonra hani beni bunun için gönderdiler böyle dediler dedim baktıklarında öyle bisey gözükmüyor dedi ama siz yine de ayrintiliya Bi girin dediler hastane uzaktı ve randevu dusuremedim sonra düşündüm zaten onun tedavisi yok ne olucaksada Allah vergisi dedim içimi ferah tuttum kızım şuan 11 aylik çöl şükür hiç biseyde olmadı ve şuan 8 aylik hamileyim içinizi ferah tutun Allah ne veriyorsa hayirlisini versin