‘Test sonucuna olumsuz dediler, bebeğim doğdu sağlıklıydı’ şeklindeki yönlendirmeleri tehlikeli buluyorum. Bilimden uzaklaşmamalıyız. Sonuca inanmayacaksak neden yaptırıyoruz?
Soru sahibi, umarım farklı doktorlarla daha kesin ve sağlıklı güzel sonuçlar elde edersiniz 🤍
Sonuç benim kararımı değiştirmeyecek diyorsan bile testlerini yaptır derim. Bazen bebekte tespit edilen bir şey nedeniyle yoğun bakımı olan, tam teşekküllü bir yerde doğum yapmak gerekebilir. Hazırlıklı olmaktan ne zarar çıkar?