tugcebaby1 Allah nasip ederse tahmini doğum tarihi 22 temmuz 8+1 dua edermisinz sağlıkla kucağıma alayım😇😇
Esrayigit_ tugcebaby1 ben bişey sormak istiyorum bende yeni 5 haftalık hamileyim tahmini doğum hangi ayda oluyor
Eliffceeeee tugcebaby1 inşallah hayırlısı ile olsun hepimizin, bizde 8+2 yiz hesaplarımıza göre temmuzun ilk haftası dediler 🤔
tugbaozdemirkan41 Tam 8 haftalık olduk. Doktor kontrolüne de 5 gün var daha. İnşallah ilk defa kalp atışını duyacağız. İnşallah herhangi bir sorun olmaz da. Tedirgin olup duruyorum sürekli
Eliffceeeee tugbaozdemirkan41 içinizi ferah tutun, Allah beğışlasın hepimizin bebişlerini bende 8+2 yim 7. Haftada duymuştum ilk kalp atışını
redflowers birhemsireanne _bende sağlık ocağına indim oradaki hemşire de önermedi bi krem vazelin sürebilirsin dudaklarına sadece dedi _
birhemsireanne Eliffceeeee şu an 9 haftalığız, 6. haftada bulantım başladı 4 kilo verdim, verdiğim kiloları da alamıyorum çok yıpranmış durumdayım ilaç kullanıyorum ama hiç iştahım yok acayip halsizlik yaşıyorum
Deleted33000 Eliffceeeee burdaaaa🖐️🖐️🖐️🖐️nasip olursa temmuz 6 si görünüyor doğumum bakalım erken mi gelecek geçecek mi
2Princess1Mom Eliffceeeee 8+4 tahmini doğum 19 temmuz ama mecburi sezeryan olduğum için Temmuz başı haziran sonu olabilir 🤭
defnevedoruk Eliffceeeee 10+5 tahmini doğum 4 temmuz ama haziran sonu doğum olur yüksek ihtimalle 40a kadar bekletmez