Rookieee ogle yemegi olmadn olurmu gecmi kalkiyorsunuz
Ben en gec 9:30 kahvalti yapmam lazm yazmisti cok uyuyunca seker cikr diye yatmak yok demişti ve ona gorede ogle yemegi vermisti
Ama oglen kalksam oglen yemegi yemem
Bendede sole bir durum vr sabah kalkip onun dedigini yapinca oglen sekerm 200 e cikiyor
Kendi rutinm gbi oglen kalkip sabah aksam yiyince sekerim daha iyi
Bakalm bnde persembe konuscam bu durumu
Sizde aciktiginizi soleyin uzun sure ac kalmak sekeri cikrr demisti bna dr um ac kalmicn demisi uc saatte bir birsy atistircn ya ana yemek ya ara yemek olck demisti.
Birde bana aksam saat onda sut ve meyve yazmiş yani bilemiorm bir dietisyene daha danisin eger 95 den assagi dusmezse