Rookieee
Canım selam aynı durumu birebir yaşıyorum seninle.31+4 teyim hdfta olarak yüklemede hiç bı sorun çıkmamıştı sonrasında suyumun fazla olması ve bebeğimin hafta olaran önde gitmesi doktorumu suphelendirdi. Evde bı hafta şeker ölçümü yaptim toklukta sorun yok ama açlık şekerim yüksek geliyor tatlı seven ve yiyen bıri değilim sadece ekmek ve meyveyi azalttım hatta ölçüm yaparken yemedim bile öyle soyliyim. Ama yine de şekerim düşmedi İnsüline 4 dozla başladık akşam saat 10 da yapıyorum. Haftada iki kez dahiliyeye gidiyorum doz arttırıyoruz şuan 9 doz vuruyorum. Sekerim yine düşmüyor . 20 doza kadar yolu olduğunu söyledi. Ama şöyle bı faydası oldu onu da ultrasonda gördük. Bebeğimin başı ve bacakları iki hafta karnı üç hafta önden gidiyordu doktorum karnı sis demişti zaten. İnsülinden sonra tekrar muayene olduğumda karnının da başı ve bacaklarıyla uyumlu gittiğini artık şişkinliğinin olmadığını söyledi suangenel olarak iki hafta önden gidiyoruz. Doz artınca bende korkmuştum ama insülin direkt olarak bebeğe islemiyormus o konuda icin rahat olsun asıl yaptirmazsak zararı var. Bu arada diyabet hemsiresi insulini vurmadan önce ya da vurduktan sonra ani şeker düşmesine önlem olarak biseyler yememi soyledi . Çünkü baş dönmesi ve sersemlik yapıyor bende yemeyince. Aklında bulunsun sende yiyebilirsin😘