A_nuur19 Bende düşük yaptım ama öncesinde çok beklememiştik. Düşükten de 4 ay sonra kendi isteğimle hamile kaldım. Doktorum genelde sağlıksız bebekler düşer demişti benim de 2 aylıktı ve aynı zamanda bir akraba ile hamile kalmıştık. İlk 2 ay geceleri hep ağladım, bebeğim için sizi çok iyi anlıyorum. Allah nasip etmiş yime nasip eder. Sabır dua edin. Yediklerinize dikkat edin kesinlikle dışardan bilmediğiniz yerden hatta hiç yemeseniz daha iyi et, tavuk yemeyin çünkü içinde ne var artık gerçekten bilinmiyor. Ben folik asit kullanmıştım öncesinde eşime de magnezyum takviye almıştım. O da iyi beslenmişti ve stres de yapmayın. Allah gönlünüze göre versin. 🌺