A_nuur19 neden o şekilde beceriksiz diyorsunuz ki kendinize? Sizn elinizde olan şeyler var bir de olmayan şeyler var.. kendinizi üzmek yerine saglkla bir bebeğiniz olcagini düşünün. Benm teyzem 3 düşük yapti sonra iki tane çocuğu oldu. Başka teyzemin gelini 4 düşük yapti, biri doğduktan sonra öldü, sonra iki tane erkek çocuğu oldu. Yani beceriksizlik değil bu. Nasip ve vücudunuuzn tepkileri. Vucut yeni bir fetusu düşman algılayıp öldürmeye caliairmis mesela, sonra öldüremez fetüs gelişirse o zaman anlatmış ki o aslında bir bebek. Yani elimizde olmauan birçok şey var. Hangimiz garanti verebilirz ki bizim de başımıza gelmez diye. Ümidini yitirmeyin, bebeğinize sağlıkla kucagniza alıp emzidrdiginizi hayal edin. Büyüdüğünde onunla gezmelere okula gittiğinizi sonra evlendiğini ve çocukları olduğunu hayal edin. Buna inanın ki sınavı başarıyla geçin ve bebisiniz size kavuşsun ❤️