babyiscoming_ ahahah oyum buyum diyip uykudan bahsedenler mi😂😂😂 yav masa başında calisiyoruz, hamileyiz, uykumuz geliyor heralde. İşlerimin çoğunu hallettim çay keyfi yapayım diye girdim, senin yorumu görünce yanlışa DUR diyeym dedim ve uykum açıldı sayende. Ne var bunda. Bir işe yaradin, sevap işledin 😂 gurur duy kız 😂 muhatabım değilsin diyip saatlerdir benmle muhabbet ediyosun 😂😂😂😂 ben en azından muhatabimmissin gibi davranıyorum diyorum. Bu ne perhiiizz bu ne lahana canısı. Eee daha daha ne var ne yok 😂😂 başka bilmediğin, anlamadigin konular varsa söyle yardimci olayım. Her şeyi doktoruna sorma, sigara reklamlarında sağlığa faydalı diye oynayanlar da doktorlar, yumurta zararlı diyen de, süt zararlı diyen de, sonra yok yumurta iyi diyen de, sigara zararlıdır diyen de, korona aşısı olun diyen de, olmayın diyen de, yav biz olun dedik ama şöyle şöyle yan etkileri artık kesinleşmiş keşke olmasaydın diyen de hepsi doktor bunların 😂 çünkü arastirmlarini kendileri yapanları zaten sen goremezsin, onlar labdan çıkmazlar, senin doktorlara guveniyorm dediğin doktorlar onlara kitaplarda ne yazildiysa onu ogrendiler, ne soylendiyse onu bensimsediler, arastirmalari takip edip kendilerince yorum yaptilar. Pastörize süt nasıl elde edilir, hangi patojenler hedef alınır, tüm patojenler yüzde yüz olmuştur diyebilir miyiz diye sor anlatamazlar, ordan burdan gördüklerini derler. Çünkü onlarn uzmanligi bu değil. Bu sebeptendir ki bir doktorun dediğini diğer doktor kabul etmez, bir doktorun fikri başkadır, diğerininki bambaşka. Sebebi bu. Kendi araştırmaları değil gördüklerini söylerler çünkü kapişss?😉😂😂 Ben de bebeğinin sağlığı hakkında yorum yapamam çünkü uzmanlığım bu değil ancaaakkk gıdalar ve gıdaların vücutta yarattığı etkileri senin doktorundan daha iyi bilirim emin ol. Şimdi istersen muhatap almaya devam et şimdiye kdr yaptığın gibi ve cevap yaz, ben de daha da keyifleneyim 😂😂