Hamilelik öncesi de hamileyken de neredeyse hiç işlenmiş gıda almıyorum. Eriştemi tarhanamı Trakya’dan, baharatını Gaziantep’ten alıyorum mesela. Mesleğim gereği Türkiye’nin birçok ilinde ahbaplarım var. Örnek veriyorum kuru patlıcan alacağım Kahramanmaraş’tan bir arkadaşımı arıyorum. Çevresinde ablası teyzesi illa evinde yapıp satan oluyor. Ordan alıyorum. Eriştemi tarhanamı çocukluk arkadaşım yapıp satıyor oradan alıyorum. Yopurdumu kendim mayalıyorum. Hijyene katkıya dikkat etmek değil niyetim sadece iyi ürünü iyi yerden alabiliyor olmak beni mutlu ediyor. Ayrıca evinde üreten hayata katma değer katan bütün gün tv de yemek programı izleyen kadınlardan daha şanslılar diye düşünüyorum. Çünkü kendilerini bütçelerini mutlu edecek birşey yapıyorlar. Tartışma yaratmak değil niyetim herkese saygım sonsuz ama ben ev üretiminden yanayım ve yıllardır salmonella olmadım şükür 🌸