yalandunyaa Yok görmedi kendi doktorumla konuştum benim gittiğim hastanede ameliyat günü anestezi doktoruyla konuşuluyomuş. Kayınvalidemlerin komşusuda orda doğum yaptı oda son gün görüşmüş. Sakinleştirici umarım biraz rahatlatır yoksa kalpten gidicem 😫