1Kelebek1 başından beri 12.12 istiyordum doktorumda 39 haftalık oluyorsun herşey yolunda giderse bekleriz dedi çok şükür yolunda gidiyor tahliller fln hepsi yapıldı anestezi doktoruyla görüşüldü saat 9.30 da doğum 8 de hastanede ol dediler. 2 aydır gece uykusu asla uyuyamıyorum 17 aylık oğlum var uyku gerilemesi 2 yaş sendromu derken inanılmaz ağırlaştım bide sağımdan soluma dönemiyorum. Psikolojik olarak durduk yere ağlıyorum inanılmaz stresliyim ilk oğlumda normal diye gidip zorunlu sezeryan olmuştum şimdi tarih saat belli olunca insan stres yapıyor