Lleeyyllaa -37- Yok canım genoksta verdim bir haftaya çıkar sonuç. Size ve doktorunuza mail atarız dediler
rosatue Lleeyyllaa Fetal dna yaptırmışsınız sanırım. Güzel sonuçlarınız gelir inşallah. Beklerken de endişelenmemenizi umarım çünkü ben inanıyorum ki ikili ve ultrason iyiyse Allah’ın izniyle fetal dna da güzel gelir. Üçlü test cidden zayıf bir test. Çoğu doktor gereksiz buluyor. Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Lleeyyllaa rosatue Allah razı olsun o rosatue Allah razı olsun. Düşünmemeye çalışıyorum gerçekten ama elimde değil aklımdan çıkmıyor. İnşallah sonuç güzel olur
Ela3466 Lleeyyllaa aynen benimde 3 lu 5 çıkmıştı ikinci gebeliğim şuan ikili yaptırdım 3 lu de kararsızım ama eşim yaptır diyo yüksek çıkacağını biliyorum ama yapcak bir şey yok
Lleeyyllaa Ela3466 Doktorunuzla konuşun bence yada direk fetal DNA yaptırın ben üçlü yaptırdığıma pişmanım bilseydim direkt fetal DNA yaptırırdım
qamze35 Lleeyyllaa amin inşallah bütün bebişleri sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin rabbim siz içinizi ferah tutun allaha sığının ne gelirse ondan kabulüm rabbim kimseyi darda bırakmasın sizde içinizi ferah tutun allahın izniyle sağsalim kucağınıza alırsınız hamileliği kendinize zulmetmeyin zehir etmeyin.
AyeGlKarabulut Lleeyyllaa benim ilk oğlumda çıktı aptal gibi aminyo sıvısı aldırdım çocuğum ölebilşrdi ben ölebilirdim çok şükür oğlum sağlıklı şuan 14 yaşında amşnuo sıvısı negatif geldi ama o süreç çok kötüydü detaylı usg ye girin Ense kalınlığı burun kemiği böbreği kalp odacıkları zaten belli eder kaldı ki detaylı ya bile gerek yok de ensesine burnuna bakmıştır insana korku salıyorlar
Lleeyyllaa AyeGlKarabulut Annenin psikolojisi doktorlar için çokta önemli değil gibi çok umursamıyorlar sanki
Aslaninannesi_ Lleeyyllaa bas bas bağırıyor bazı doktorlar 3 ki test yaptırmayın doğruluk payı yok diye . Mesela 2 ki testte çıkmayın 3 lüde nasıl çıkmış bu saçmalalık burda işte kafanıza takmayın
Lleeyyllaa Aslaninannesi_ Ya ben yaptırmayacaktım devlete ikili test sonucunu almaya gittim doktor ısrar etti üçlüyü yaptır diye
qamze35 Lleeyyllaa ben 2 li taramayı yaptırdım normal çıktı perinatoloji doktoru diğer testlere gerek yok önermiyorum sadece 19-23 hafta arası ayrıntılı ultrason yaptır yeterli dedi ne 3 lü nede şeker yüklemesi. Hiç birini yaptırmayacam. Ayrıntılı ultrasonu bekle bence içini ferah tut ikili test normalse diğerine aldırmayın
Lleeyyllaa qamze35 İkili test normal fetal DNA yı dün verdik. Bilseydik en baştan sadece fetal DNA yaptırırdık bu stresi yaşamazdık
Lleeyyllaa Sonucum bugün çıktı arkadaşlar, temiz çıktı şükürler olsun 🙏 o kadar mutluyum ki anlatamam. Bana destek olan herkese çok teşekkür ederim Allah razı olsun
Annebebek000 Lleeyyllaa gozunuz aydinn olsunn saglikla huzurla kavusun yavrunuza insaAllahh Allaha emanet olunn 💕🌸