Elfhnm
Merhaba o günden sonra Feray DNA testi yaptırdık on günde çıktı sonuç. Şükür kötü bir şey çıkmadı. Yaş 30 ve üstü olunca zaten otomatik olarak üçlü teste risk yüksek çıkıyormuş . İçinizi ferah tutun inanın sizinde sonuçlarınız güzel çıkacaktır, bebeğiniz sağlıklıdır. Şuan 37+4 haftalık olduk çarşamba günü sezeryan ile doğumum var