Lleeyyllaa ben ikiliyi özel de yaptırdım doktorum digerlernr gerek yok dedi yapmadı dedm bide devlete gidiyim takipli
Olayım devlette ki doktor ben istemedgiö halde yaptı sonucu da almıcaktm aslında gittim sonucu elime verdi aminypsentez yaptırmalısın dedi yolladı özeldeki doktorumda detaylıyı önerde o da bi risk görürse fetal dna yaptırırsın dedi