Canoski
Nıpt yani fetal DNA analizi evet canım doktor bunu önerdi. Ya ben özelde takipliyim ama ikili ve üçlü testleri devlette yaptırdım bugün devlette sonucu doktordan aldım herşey normal dedi beni gönderdi, bende özeldeki aynı doktora giden bir arkadaşım rahatsızlanmıs doktora gitmiş onu ziyarete gittim ayaküstü doktora gösterdim normalmiş diye doktor alıp baktı. Sonra demesin mi down sendromu riski var diyor nasıl normal diye. O anda varya tüm ses ve görüntüler gitti benim için. Bu devlet hastanesindeki doktorada hakkımı helal etmiyorum