Lleeyyllaa bende 18e girmej üzereyim ,ikili yaştan yüksek çıkmıştı diğer yönler düşüktü ama üçlü hepsini geçti.o zaman takmamistim ama kaç gündür fetal için iyi bi yer aradım bu şüpheyle beş ay geciremeyecegim sanırım.bunlar tarama testi tanı değil fetal de öyle ama diğerlerine göre netliği daha kesin