Ebbruc dilaraulusoy vermedi kuzum tam tarih ama 38+1-38+2 de alırım dedi 1i pazara denk geliyor 2si de 6 ocak pztsine denk geliyor. Önümüzdeki hafta gitcem tekrar ozaman netleşir diye düşünüyorum. Sen naptın bişey dedi mi sana doktor
Deroli Rabia-T superisi35 32+4 deyiz biz de güzel kızımla ☺️ dün muayenimiz vardı. Başaşağı pozisyonu almış bile. 32.haftayla birlikte ağırlaşma yüklendi bana da. Bazen vajinada yoğun baskı oluyor ve çok sık lavaboya çıkıyorum. Çalışabilirsem Aralık sonuna kadar çalışmayı planlıyorum. Gün için de çok değil ama akşamdan sabaha kadar sürekli hareket halinde. İnşallah doğunca geceleri uyur
Baharata SMB benim ikinci gebeliğim az çok başıma gelecekleri bildiğim için ücretsiz izin alıcam mecbur
Kubra11122 Bizde 34+1 haftalığıniz bel ağrısı uykusuzluk oluyor ama sinem dumanın hamilelik pilates var onu yapıyorum o gün çok rahat ediyorum tavsiye ederim ağrılara iyi geliyor
senos- 32+5 ikiz gebeyim durumum epey ağır muhtemel doğum tarihime 27 gün kaldı doktorum 36+5 olarak planladı kasık ağrım var hayırlısıyla bekler inşallah bebeklerim
Baharata SMB ilkinde çalışmıyordum evlenince özelden istifa etmek zorunda kalmıştım şehir değişikliğinden dolayı sonra ilk oğluma hamile kaldım 2 yaşında devlete atandım onda hiç zorlanmadım şükür
dilaraulusoy Ebbruc yok canım demedi ama şöyle dedi sancılarım var eğer sancıların kesilirse eğer 38-39 a kadar tutarım dedi. Bebeğin karın çevresi geri düştü son bir ayda kilo almasını bekliyor eğer kilo alamazsa hafataya bile alabılırım dedi. Ciğer gelliştirici oldum hafta sonu oyüzden.
Ebbruc dilaraulusoy ahh sağlıkla büyüsün inşallah , 2 haftadan fazlasını genelde sorun ediyo doktorlar da inşallah gelişimi normal ilerler. 39 da çok geç bizim için ya sanırım 37nin sonları 38in başları ideal. Ben artık çok zorlanıyorum çünkü dikişlerime baya baskı yapıyo bebek
dilaraulusoy Ebbruc bende öyle düşünüyordum açıkçası ama doktorum valla büyüsün iyice dedi bende şaşırdım baya
Reyanur 36+1 son 28 gün 🥹 Gece uyuyamama,mide yanmaları,bel ağrısı,ufaktan kasılmalar ile savaşıyorum bende Ama en ağırı maalesef mide yanması 🙈 sizde de devam ediyor mu mide yanması ?
aslincaa superisi35 32+1 gece ateş basması oluyor pencereyi açıp öyle yatmaya başladım herkes lohusalıkta çıkar acısı diyor bilgisi olan var mı
Papatya-1234 aslincaa aynı durum bende de var. Pencere açıyorum sıcağa gelemiyorum. Normalde çok üşüyen insandım ama şimdi😅
Leylaacbn Selam kızlar tam 35 haftadayım doğum 7 ocak gibi hayırlısıyla. 3.sezeryan ve çok korkuyorum
Alya06 heyben bende de var o garip ağrı yürüyemiyorum bazen otururken bile ağrıyor sebebi ne acaba ilk hamilleliğimde hiç olmamıştı
Cananpmk superisi35 34+4 günlüğüz belim sırtım kopuyo vajinama baskı çok oluyo yatarken sıkıntı yok sürekli tuvaleteyim😬 sürekli sıcak basıyo fenalık geliyo nefes alamıyorum sanki ve 2 yaşında bir oğlum var asla yatıp dinlenemiyorum 😃