Betusmsr Hareketlerini düzenli hissediyor musunuz peki genel olarak Ocak anneleri ben düzenli öyle söylendiği gibi iki saatte bir hissetmiyorum
Rabia-T Betusmsr Ben de öyle düzenli hissetmiyorum ya. Hareket edince mutlu oluyorum tabi ama 2 saatte bir de hareket etsin diye uğraşmıyorum. Belli bir rutini var gibi geliyo bana. Genelde hep aynı saatlerde hareket ediyo bi ona dikkat ettim sadece.
Bluebey Betusmsr bende hic saat takibi yapmadim bazen niye kipirdamiyo diye icimden geciyo karnimi salliyorum tepki versin diye veriyo sagolsun😂
SMB Bluebey ben de bugün ayrıldım Doğum iznim 1 nişanda bitiyor Sonrasında haftalık raporlarla nereye kadar giderse artık Mayıs sonu ve haziran için eğer bizimkilerden biri gelip bebeğe bakarsa başlarım yoksa yaza kadar ücretsiz izin alacağım mecbur
Emel0108 1 ocak planli sezaryen şuan 35+1iz 😊😊 Bazen muthiss kasık agrisi asagida batmalar sancilar oluyo bebek cok asagida oyuzden oyle olur demisti doktorum 39. Haftayi tam doldurmami beklemicek 38+2de doğum ideal riske atmayalim dikislerin var dedi 😊
Emel0108 Rabia-T Ayni zamanda eşimin doğum gunu yilbasi gecesi doğmuş bizde ayni gun olsun secebiliyoruz madem dedik 🥹
Bluebey Betusmsr tatli biseyler yiyip soluna donerek yat bide ondada oynuyo😆 benimki geceleri pek hareketli degil sabah bi bakayim napiyo diye muz yiyorum kipirdanmaya basliyo😂
SMB Baharata Çocuk olunca ve çalışınca çok zor olacak yakınların olmaması :(( ama çaresini bulucaz mecbur
Baharata SMB benim ikinci gebeliğim az çok başıma gelecekleri bildiğim için ücretsiz izin alıcam mecbur