dilaraulusoy Ebbruc bende öyle düşünüyordum açıkçası ama doktorum valla büyüsün iyice dedi bende şaşırdım baya
dilaraulusoy Ebbruc benim ankaradakı tutmaz mesela 37 de alır ama bu öyle değil bakalım bekliyoruz artık
dilaraulusoy Ebbruc normal canım ben hiç kasılma önleyici kullanmadım ve hep sancım var korkma 21 den beğri var yani
isiksinem45 ceren-123 Bende aynıyım 32+3 haftaligim artık nefes darlığı çekiyorum bide bugün biraz üşütmüşüm kendimi kırgın halsiz hissediyorum artık kasiklarimin altına baskı oluyor artık herşey yolunda son zamana kadr normal düşünüyorum İlk gebeliğim ama hiç korkmuyorum şükürler olsun sen nasılsın canım hazırlığın felan tamammi
ceren-123 isiksinem45 benimde ilk gebeliğim bende normal doğum düşünüyorum bir sorun olmazsa inşallah ama ben korkuyorum biraz açıkçası neyden korktuğumu da bilmiyorum 🥹 Hazırlıklarımız bitti artık kızımı bekliyorum 💖 Çok geçmiş olsun 🌸🌸
isiksinem45 ceren-123 Valla ben eşimin işinden dolayı Kıbrıs’ta oturuyorum geçenlerde memlekete gittim bebeğimin herşeyini aldın araba beşik kıyafetleri felan ama bez felan en son düşünüyorum almayı kendime henüz hiç bir şey almadım bu ayın sonunda memlekete gidecem doğum için inşallah gidince hallederim onuda kıyafetleri felanda annemde sağolsun yıkayıp utuleyip hazırlayacak herşeyimi bizde erkek bebek bekliyoruz hayırlısı ile inşallah hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah
isiksinem45 ceren-123 En son ne zaman gittin kontrole canım bebeğinin boyu kilosu kaç çıktı ben geçen ay gitmiştim 28 haftalıkken ultrason cihazı 27 + 5 olarak gösteriyor dedi doktorum ben de dedim hocam kilosu falan nasıl diye bu makineleri icat eden nasıl icat ettiyse 28 haftalık olmadan kilosunu falan göstermiyor dedi Haftaya gideceğim ben de bakalım kaç kilo boyu falan ne kadar bir an önce haftanın gelmesini bekliyorum sabırsızlıkla
ceren-123 isiksinem45 30 haftalıkken gittim 1,5 kiloydu çok şükür kilosuyla haftası uyumluydu 2 haftaya gideceğim ben kontrole çok merak ediyorum 🥹🥹 bir de en son gittiğimizde yüzünü göstermedi bu sefer gösterir umarım 🥲
Betusmsr Ocak Anneleri hastane çantasını hazırladınız mi ❤️ Ben şimdi başladım yarın 33 e giriyorum ama ne eksik ne fazla bilemedim 😂 Hazırlayanlar neler koydunuz 🍀
DidemB superisi35 34.haftanın son gününden selamlar. Bel ağrıları,yalancı sancılar, şişmiş eller,gece bacaklarda kramplar,vajinada baskı,bol mide yanmalı günler geceler.. modumuz #direngebeş 😂 yarın kontrolümüz var akıbetimiz belli olur gibi
isiksinem45 ceren-123 Maşallah sağlıklı sıhhatlice doğar kucağına alırsın inşallah canm bakalım biziim ufaklık ne kadr olmuş bende aşırı heyecanli ve sabırsızlıkla bekliyorum gelecek haftayi
dilaraulusoy Ebbruc zaten artık kesmesi lazım ilk gebeliğimden biliyorum ben pek bi işe yaramaz artık.ben ciğer geliştirici oldum hafta sonu bide doktor bebek kilo almazsa alıcam dedi vurdurduk bizde
Ebbruc dilaraulusoy yok doğuma kadar adalata, progestanı falan bıraktıracak önümüzdeki hafta muhtemelen. Adalatı doğuma kadar kullandırıyolar genelde kızlarda da öyle olmuş. Sancım vs olmadığı sürece yapmayacak ciğer geliştirici doktor zaten etkisi 1 hafta sürüyo sadece 1 saat öncesinden bile etki ediyomuş
dilaraulusoy Ebbruc öylede işte benim 34. Haftada ilkinde tüm ilaçlar kesilmişti Valla öyle biliyorum ben ya
Ebbruc dilaraulusoy bilmiyorum canım her doktor farklı konuşuyo, benimki sonraki kontrole kadar progestan falan devam dedi 35+5 olcam gittiğimde