Luna93 Ebbruc aynisi ya… bel agrisi cok kotu etkiliyor beni, bacagimin arasina cok ince bir yastik koyuyorum, o biraz rahatlatiyor
Ebbruc Luna93 geceleri bende öyle yapıyorum, ama 5 dk ayakta kalsam hemen ağrı giriyo. Bu güncelleme de bu hafta geldi, serklajlıyım ona rağmen öncesinde bu kadar kötü olmamıştım
Gizem-1009 superisi35 geçmiyen sırt ağrısı bacak krampları ilk çocuğum çok zor geçiyor 31 haftalık iken gittim doğum pozisyonunu aldı dedi doktor hayırlıs bakalım
miraninannesii SMB birde her giren gobegimin düştüğünü söylüyor ya düşmüş bende farkındayım ama sezeryan olucam daha cok erken degilmi düşmesi için ikinci gebeliğim oğlum 38+5 de sezeryan olmuştum onda hiç göbeğim dusmemisti
Bluebey SMB Aynen 😅 bende sistitte cikmisti yanma vs yok gectimi bilmiyorum yarin tekrar tahlil yaptircam
Luna93 Nilbebek27 Ebbruc Ebbruc bel agrisi 2 gundur yatarkende devam etmeye basladi bende, sabah uyandigimda gecerdi… sabahlari da var :)) ee daha 1,5 ay var nereden baksan, ne olacak boyle
Papatya-1234 Uyku haliniz var mı peki? Gün içinde çabuk yoruluyorum. Doğum iznine çıktım ben de 33 haftalığım
SMB Bluebey ben de bugün ayrıldım Doğum iznim 1 nişanda bitiyor Sonrasında haftalık raporlarla nereye kadar giderse artık Mayıs sonu ve haziran için eğer bizimkilerden biri gelip bebeğe bakarsa başlarım yoksa yaza kadar ücretsiz izin alacağım mecbur
Rabia-T 33+4 üm bel ağrısı ve kaburga ağrısı var 🥲 hele bazen öyle bi acı hissediyorum ki tam göğsümün altında. Yukarı doğru baskı yapıyo resmen 😄
Deroli Rabia-T superisi35 32+4 deyiz biz de güzel kızımla ☺️ dün muayenimiz vardı. Başaşağı pozisyonu almış bile. 32.haftayla birlikte ağırlaşma yüklendi bana da. Bazen vajinada yoğun baskı oluyor ve çok sık lavaboya çıkıyorum. Çalışabilirsem Aralık sonuna kadar çalışmayı planlıyorum. Gün için de çok değil ama akşamdan sabaha kadar sürekli hareket halinde. İnşallah doğunca geceleri uyur
Ebbruc Luna93 benim son 27 günüm kaldı kafam biraz rahat o yüzden inşallah sağ salim alırız kucağımıza 🙏🏻
aycatutall6121 superisi35 tsh testi yüksek çıktı levatron başladı doktor 3 hafta kullan dedi 31+3 deyiz ocak sonu büyük ihtimalle gelicek minik kızım 🥰