Gmom_ yaptığımız iğnenin içinde hamilelik hormonu var yüksek miktarda bu ilk başta yükseliyor vücudumuz kendini bundan dolayı hamile sanıyor 10.günde beta hcg kanda sıfırlanıyor eğer gebelik varsa yavaş yavaş tekrar yükselmeye başlıyor doktorlar bunun için diyor 14 gün bekleyip test yapın diye 😊