minikbebegim06 Gmom_ @EsoMom_ Kızlar ikinize de dua ediyorum inşallah rabbim hayırlısıyla gönlümüzdekini versin 🤲💐
minikbebegim06 Kızlar bide tavsiye olsun her gün yapmayın gününüzü bekleyin bence yinede siz bilirsiniz tabii 😀
Dmrts0106 Gmom_ tekrardan yükselme ihtimalide var adetinizi bekleyin bence sabırlı olmamız lazım bu süreçte 🥺🙏
_Feslegennn__34 Rapunzelll6333 benim adet günüm aynı böyle cıkmiştı diğer ay ve kimyasala döndü inşallah kimyasal degıldır ama gebelik var
Rapunzelll6333 _Feslegennn__34 aminnn inşallah bende bu değer ile bir kaç ay önce öğrenmiştim kimyasal olmuştu
ses3567 EsoMom_ iğne yapılan günden mi sayıyoruz.Meselan ben 3 aralık iğne yaptırtım. Şu an 7.ci gün mü 8ci gün mü oluyo