Burnosunn_annesi Emisen7 9+0 buguj olduk mide bulantısı koku hassasiyeti devam ediyo birkac gündür lekelenme var progestan ilaç alıyorum🥲
Emisen7 Yayar bendee meraktan çatlıyom acaba iyimi diye 3 haftaya randevu alıp gitcem inşallah ama zaman hiç geçmiyoo
Roz24 9+2 deyim. Sürekli geğirme halindeyim midesinde gaz problemi yaşayan var mı? Valla yoruldum, çok zor bulantı birde bu
Demetcarkanat Bende 9+3 üm mide bulantım azaldı burun kanaması aşırı sıcaktan bunalma ve ekstta bi sıcak basma hali hafif kasık ağrısı ara ara devam ediyor ayrıca uyku ve sinir var 😅 asla da yerimde durmuyorum ama bi yandan da cok korkuyorum
Emisen7 Demetcarkanat 1 gün var aramızda bu aralar çoğu aynı galiba bebişler sağlıkı olsunda önemli olan o
SunaKzl 8+2 yım bulantı mide yanması kanamam oldu ılac kullanıyorum kusma ıcın prılam kullanıyorum gece 2 adet ama yine de sabah sarı safra kusuyorum artık gecsın bol bol yemek ,su ıcmek ıstoyorum
Berrakk39999 Taze_hamis4230 benim de sol kasıgım dünden beri iğne batıyor sanki endişeleniyorum da 8+3 oldum inşallah rahim büyüdüğü içindir
Taze_hamis4230 Berrakk39999 inşallah canim üşüttüğümüz zamanda oluyormuş. Doktorumla görüştüm kanama olmadığı sürece normal dedi. Rabbim herkese sağlıkla tam vaktinde kavuşmak nasip etsin
Mommirac Emisen7 10 +2 üç gun önce yatistaydim bir aydir leke kanama oluyordu dun eve geldim sabah ve aksam. Felaket mide bulantim cok fazla oluyor gun icinde olmuyor progestan folik asit. Kullanıyom suan evde Uzanıyorum herseyin hayırlısı olsun inşallah 5 gundur kabiz gibiyim uykum geliyor aksama doğru erkenden burnumda hafif kanama. Oluyor
Emisen7 Mommirac kabızlık çok kötü yaa bende kabızım akşama doğru benimde uykum geliyo uyuyom bazen hatta
Sdanur1 Emisen7 biz 11 +5haftaligiz çok çok aşırı mide bulantısı ile ilerliyorum 5 gün önce gittim doktor ikili test için yönlendirme yaptı bende bi sağlık problemi de olsa olmasa da aldirmayacwgim hocam ikili tarama testleri genelde güvenilir olmuyor psikolojimi bozmama gerek var mı diye sordum . Zatwn ikili tarama testinde kan ve ayrıntılı ultrasom baktığı için burun kemik yapısı gayet güzel oluşmuş herhangi bi sıkıntı çıkmaz inşallah yaptir dedi o şekilde yaptırdım