Emisen7 9+2 deyim seninle çok yakınız 🥰 mide bulantım geçti sandım prilam ilacını bi gün içmedim ve kusmaktan perişan oldum 😞 yani bulantılar devam. Bir anda gelen uyuma isteği, yorgunluk, enerji düşüklüğü devam. Aşırı sinir tüm bedenimi sardı çevremdeki insanlara katlanamıyorum ve en ufacık şeyleri pat diye söylüyorum yüzlerine (bu öncedende vardı ama şu an kırıcı olarak arttı) bu haftalar bi an önce geçsin istiyorum enerjik olmak istiyorum çeşit çeşit yemek yapardım bi makarna ile geçiştiriyorum 😞 inanılmaz bunaldım.