ElifKural ben iç çamaşırı kullanamadım mesela çünkü hasta bezi veriyolardı hastanede gerek kalmadı. Bebek için 3 takım almıştım benim kızıma yetmedi çünkü afedersiniz beline kadar yaptı büyük tuvaletini her ihtimale karşılık iç zıbını ve takımı 5-6 tane bulundurun yanınızda. Benimle aynı odada kalan kız 38. Haftalık Doğum yapmış ve hastane çantası hazır değilmiş resmen rezillik çekti sadece tişört ve altındaki hasta beziyle gezdi bütün gün. Pansuman yapılırken üstünüz kirlenebiliyo yedek bulundurmanız şart. Biberon emzik süt sağma Makinesi gibi şeylere gerek duymadım zaten hastanede kullanmanızı da kabul etmiyolar. Tesettürlü değilseniz bile bebeğin yüzünü örtmek için mutlaka yanınıza bi tülbent alın hem sürekli yanan ışığın gözünü rahatsız etmemesi için hem de ziyaret saatinde odaya giren çıkan çok oluyo işinize yarayacak. Mümkünse açık renk olmasın 😊