Ftmnr38_ Numune eğitim ve araştırma hastanesi. Evet malesef beni de rahatsız eden tek tarafı oydu sadece bi doktor değil asistanların tamamı gelip geçip alttan açılma varmı diye bakıyolardı sırayla. Eğitim hastanesi olduğu için atıyorum doktor ve 3 asistan odaya giriyodu doktor muayene edip açılma 5 cm diyodu asistanlar sırayla evet 5cm bi de ben bakıyım hocam evet açılma 5 cm falan gibi aralarında konuşup gidiyolardı 😂