Nrgll ben bahsettiğiniz hiç bişeyi görmedim Haydarpaşa numunede aksine herkes gebeye karşı çok güleryüzlüydü. Sancı çektiğim oda tek kişilikti ve asla hastane çalışanı dışında kimse giremiyodu çöp almaya gelen personel bile kapyı yarım açıp dışardan çöpü çıkarıp gidiyodu yani mahremiyete önem veriyolardı. Ve tabiki doğumhanede de aynı şekilde kapılar kapalı seni doktor ebe asistan dışında kimse görmüyo canım