Polo Hasreterel tamamen organik Grean clean baby aldm ben. Mühendisoğlunun sayfasından takip ettim. Stokladım. Hatta geçen de bime geldi. Ordanda baya aldım. Bir senelik detarjan var :)
Edebyahu BusraTugay ben bi tane 10lu hastane çıkışı 4-5 takım 5li hastane çıkışı aldım tabi alt üst çorap Müslin bez aldım
Byzctn Monarosa benim de iki üç bir şey kaldı alınacak birde daha erken diye eşyalarını yıkamadım ütülemedim çantamı hazırlamadım biraz daha geçsin diyorum
Hasreterel Byzctn canım benım ıkıncı gebelıyım bu doktorum son adet tarıhıme gore hesaplıyo galıba yanlıs deılsem ılk oglumdada dedı tarıhte aynı sekılde dogumum olmustu bundada tarıhı verdı dogum ıcın
hohomoromu Hasreterel elde hangi birini yıkayacaksn canım makinann bebek programı varsa eger onda yıka yoksa eğer benim makına 60 derece de yıkıyor bebek kıyafetını 3 saatte biraz fazla gelıyor bana da derecesi ve saati 😒
Hasreterel hohomoromu bende makınaya atarım kesın bı oglum var durmuyo yıkıyamam hepsını elde olmaz zaten
Monarosa Sofita aynen bende öyle düşünüyorum çalışıyorum zaten şubatın sonunda işi bırakcam o zamanda kıyafetlerini yıkar ütülerim çantamı hazırlarım diyorum bakalım inş planladığımız gibi olur ☺️
Ulvish Ev tum insaatta hic birsey hazir degil tam depresyona girmeme az kaldi 😔😔 bir aya bitter diyorlar ama birde bana sorun tek odada yasiyorum suan kafayi yememe az kaldi