Devran yaa çok sevindim şu an wellgro alan birini gördüm. Bişeyler soracaktım da,Q3,Q5,Q7 hangisini aldınız acaba? Bende alacağım da ne farkları var çözemedim. Bir de katlanırken portbebenin muhakkak çıkarılması mı gerekiyor? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏼