Nazlioznc benim.hedefim ilk 3 4 ay kilo almamakti aslinda ama 12+4 de tartildigimda 1 kilo almis gorundum doktorum super dedi ama ben pek memnun kalmadim. Dengelemeye calisiyorum bende eger hamur isi yediysem.bir sonraki ogun protein almaya calisiyorum ya da ertesi gun diyet modunda ilerliyorum ya da aksam yogurt salata gibi yemeye calisiyorum. Cunku kilolu bir hamileyim cok kilo da iyi degil sekerim sinirda cocuguma da zarar vermek istemiyorum 😐 cok sikintili bu kilo durumu yaa Allahtan cok tatliya dusmedim ☺