Mtemiz Lee doktorum gecen hafta erkek gibi dedi ama 12 haftalik oldugu icin net konusmuyorlar tabi . Haftaya 14 te netlestirir artik .
Lee Mtemiz bana da ikili testteki öyle dedi erkek gibi dedi sonra belli olmaz dedi dedim herkese mi öyle diyorlar
Mtemiz zkk valla benim 11 de doktor bi cikinti var ama kordonla karistirmayalim demeye baslamisti :) 2-3 haftaya netlesir artik seninde
Sevdaliza Mtemiz zıbınlarla geçecek o her türlü belli de hastane doğduğunda ne olacak bebek bilemedim tecrübesizliğinin Nirvana’sını yaşıyorum şuan 😂😂😂
Lee Kızlar yine giydireceğiz ama çok kalın değil üstünü yünlü şeyler ötmeyeceğiz benim kuzen Temmuz da doğmuştu hatırlıyorum yine giyiniyordu küçük olduğu için üşüyor diyordular
Anacsevgidolumelek Lee bana da fiziken erkek gibi tahminim kiz gibi ama kiz diyemem dedi. Baya bir muallakta birakti 🙄
Anacsevgidolumelek Mtemiz biz de agustos 2 gorunuyoruz son ultrasonda oyleydi yani :) bebekleri her halukarda uzun kollu giydirecekler cunku cok sicak bir ortamdan cikacak usuyebilir diye. Ben icine giymesi icin birkac tane kisa kollu aldim iko uc tane de uzun kollu aldim baktim cok cicili bicili seyler var cinsiyet belli degil o yuzden biraktim. Ama cinsiyet belli olur olmaz iki tane 10lu hastane cikisi 3 tane de 5 li cikis alacam onlar yeter zaten sonrasini 3 aylik almaya baslayacagim Allahin izniyle :) bu arada cinsiyet belirlendi mi kizlar? Bizimkinde kararsiz kaldi doktor 16.haftamiza kadar bekleyecegiz sanirim 🙄
Mtemiz Anacsevgidolumelek saglikla gelsinlerde duruma gore bakacagiz artik kiyafetide . Bende bazen kendimi tutamadim beyaz aldim bej aldim en azindan iki cinsiyetede uyar diye :) Erkek gibi konusuyor doktorum ama sonra dur bakalim bekleyelim diyor . Haftaya 14 olacagim kontrolum var bakalim ozaman ne diyecek bekliyorum 🙏🏻
Lee Anacsevgidolumelek Mtemiz kızlar burada inşallah hayırlısı ile doğumun son günlerini de beraber sayarız sağlıkla inşallah
Minik_Hanim Mtemiz ben 10+4 um ama bugün gittim 11+5 dedı ilerde gidiyor ve %85 erkek dedi :( Pipi mi çıkmış dedim iç organlarına göre soluyorum pipi yok henüz dedi.. Kendinden çok emin konustu %85 çok ciddi bir oran değişir belki dimi ya :((
Anacsevgidolumelek Mtemiz aayy ben de cuma gunu gidecem tahlil sonucu almaya iki test yaptirdim sonucu aldigimda doktordan rica etsem bakar mi ki? 13+2 olacaz belli olur mu bi de ?
nesoo12 Mtemiz benım oglumda 8 agustosta dogddu ben hem uzun zıbın gıydırdım hemde kısa kollu zıbın sıcak oluyo yanı
Krispiim16 Kızlar ilk doğduğu zamanlar izin ince uzun kollulardan alın bu dünyaya uyum sağladığında koşa kollularla durabilir ilk doğduğu zamanlar 1,5-2 ayınız için en azından sonra zaten uzun kollulara geçersiniz oyuzden çok yazlık şeyler almayın