ysmnilhan1 seyma281015 ocağın 8inde kontrolüm vardı gittim bir adım kız olabilir dedi şubatın 4ünde randevum var inşAllah o zman kesin öğrenirim
ysmnilhan1 Mtemiz valla bildiğim kadarıyla çok sıcaksa giydirilmiyor çok fazla isilik olur diyeymiş;))
ysmnilhan1 Mtemiz şuan 15 haftalığım erken olduğu İÇİN doktor çağırıyor olabilir ilerleyen zamanlarda ayda bir falan olur heralde:)
Mtemiz ysmnilhan1 yok ocak 8 ve subat 4 bana uzun geldi o yuzden :)) ben her hafta gittigin icin suan 2 haftaya randevu verdi . Gerci benim tup bebek ve 9. haftada kanamam oldu o yuzdende her hafta gittim
ysmnilhan1 Mtemiz valla çok anlamıyorum ilk gebeliğim ama bir problem yoksa 3 Aydan sonra ayda 1 çağırıyor
Yusufunannesi_ Mtemiz 13+4 olduk biz de çok şükür :) ama daha doktora gitmedik cinsiyetimiz belli olsun kıyafetleri öyle alcaz inşAllah ufaklık yarınki kontrolde cinsiyetini gösterir :)
Serensevgin 11. Haftaya girdim benimde hiç bir fikrim yok ve ilk çocuğum olacagı için Allahın izniyle çok heycanlıyımö😍
Mtemiz Lee doktorum gecen hafta erkek gibi dedi ama 12 haftalik oldugu icin net konusmuyorlar tabi . Haftaya 14 te netlestirir artik .
Sevdaliza 13+4 Ağustos 2 Doğum tarihimiz❤️ Dün hastane çıkışlarına baktım ama o yazın kavurucu sıcağında el kadar bebe onları nasıl giyer diye tereddüt ettim