CnnAkyl
Benim de 34. Haftada 3 cm açılma fark edildi. Ciğer geliştirici iğne ve nidicard kullandım. Ve bol bol istirahat ederek 39+5 te kendi sancımla çok güzel bir normal doğum yaptım 🙂 aynı şekilde çok aşağıdaydı doğumun çok hızlı olacak dedi doktorum öyle de oldu. 37. Haftadan sonra suni ile başlatmayı teklif etti ama ben istemedim kendi sancımı beklemek istedim. İyi ki de öyle yapmışım ❤️🩹
Rahat olun. Dinlenin istirahat edin kendi zamanı gelince sancısıyla gelir inşallah stres daha çok zorlar bebişi 🥰