Selam herkese
Arkadaşlar 35+2 haftalığım dün kontrole gittik doktor 3 cm açıklığım olduğunu söyledi nst bağlandım sancı çıkmadı şuan çok şükür
Az önce de doktoruma yine yazdım korktuğumu söyledim ama normal dedi korkma dedi
Bu durumu yaşayan birileri belki vardır diye yazmak istedim
Allah rızası için beni teselli edin çok korkuyorum