CnnAkyl aynı sorunlar bende de var vajınam cıkacak gıbı oluyordu bazen yururken resmen vajınada hssedıyorum doktor cok normal dedı bası donmemıstı 37 de felan normale dondu 37.haftada mıse agrısıyla gıttım alttan muayene ettı. Acılman var ama ılk dogumdan kalma endıselenme ılerı gıtmez bu acıklık dedı dedıgı gıbı de oldu 40.hafta bıttı bebıs gelmedı hala