Jfm hayır maltepe tıp fakültesi hastanesine gidiyorum,bu toprakta öyle mi dediler epidural de tecrübesizler mi ? Ya valla asıl ben o kadar çok isterdim ki evim yanında biliosun bu sıcakta baska yere gitmek bile zor oluyor bana ayaklarım falan çok şişti bu ara,kime sorsak şikayetçi doktor az var resmen bayram da kapalı gibiydi hastane,ee bende sogudum çünkü hamile kalmadan önce kadın doğumcuya gittim biliosun toprakta ,kadın ayrılmış 1 ay da orta da kaldım,tahlillerim vardı,birde biz yanındayız çevresel şikayetimiz de çok eşim gitti oda sorun yaşadı,alttaki komşum cocugunu ameliyat ettirmiş oda sorun yaşadı böyle uzar gider ticarethane mantığını sevmiyorum çalışanların da paraları verilmiodu bi ara ben böyle şeyleri önemsiyorum